Առարկայի դասավանդման հարցը տեղական հաճախորդների պասերով հայտնվում էր անգամ ԱՄՆ պետդեպի տարեկան զեկույցներում, իսկ 2014 թվականին արդեն ՄԱԿ-ի օգնությամբ իրականացվեց նոր գրոհ։ Այն նույնպես ապարդյուն էր։
Նորից կրկնեմ՝ Հայաստանում կրթական բարեփոխումների անվան տակ փորձում են իրականացնել վաղեմի փափագած, իր ցինիկության մեջ անբարո եւ հանցավոր ծրագիր։
Այո, չկա ազգային բազմապատկման աղյուսակ կամ քիմիական վալենտություն։ Սակայն կրթությունը ոչ միայն գիտելիքի եւ հմտությունների, այլեւ արժեքների եւ ինքնության վերարտադրման մեխանիզմ է։
Եւ հայկական դպրոցը պետք է մշտապես լինի ԱԶԳԱՅԻՆ։
Անշուշտ, յուրաքանչյուր առարկայի դասավանդում մշտական կատարելագործման, որակի բարելավման եւ շարունակական աշխատանքի կարիք ունի։ Բարելավե’ք ծրագիրը, ինտենսիվացրե’ք մանկավարժների վերապատրաստումները, նոր ուսումնաօժանդակ նյութեր ստեղծե’ք։ Բայց առարկայի լինել-չլինելու հետ գործ չունե’ք։
Որպես կրթության ոլորտի երկարամյա պատասխանատու անելու եմ ամեն ինչ այդ խայտառակությունը կանխելու համար։
ՀՀԿ փոխնախագահ Արմեն Աշոտյանի գրառումը։