Ղազախստանը դեկտեմբերին Կաշագան հանքավայրից 50 հազար տոննա հում նավթ կուղարկի ուղիղ Չինաստան, երբ ուկրաինական անօդաչու թռչող սարքը վնասել է Կասպյան խողովակաշարերի կոնսորցիումի (ԿԽԿ) ենթակառուցվածքը Սևծովյան տերմինալում հաղորդում է Reuters-ը։
Կասպյան խողովակաշարերի կոնսորցիումի խողովակաշարը Ղազախստանի խոշոր հանքավայրերից, այդ թվում՝ Կաշագանից, Թենգիզից և Կարաչագանակից, նավթի արտահանման հիմնական ուղին է, որն այն ուղարկում է Նովոռոսիյսկի սևծովյան նավահանգիստ՝ համաշխարհային շուկաներ։
Կասպյան խողովակաշարերի կոնսորցիումը ղազախական նավթի համար կենսական նշանակություն ունեցող զարկերակ է, թեև աշխարհաքաղաքական անկայունությունը ստիպել է Ղազախստանին այլընտրանքային ուղիներ փնտրել, մասնավորապես՝ Բաքու-Թբիլիսի-Ջեյհան խողովակաշարը՝ ռուսական ենթակառուցվածքներից կախվածությունը նվազեցնելու համար։
Կասպյան խողովակաշարերի կոնսորցիումի գլխավոր նավթատարը, որը ձգվում է Ղազախստանի Թենգիզից մինչև Սև ծովի Նովոռոսիյսկ, մոտավորապես 1511 կիլոմետր երկարություն ունի և Ղազախստանից և Ռուսաստանից համաշխարհային շուկաներ նավթի փոխադրման հիմնական էներգետիկ ուղի է։
Ղազախստանը 2025 թվականին զգալիորեն մեծացրել է Բաքու-Թբիլիսի-Ջեյհան խողովակաշարի առաքումների ծավալները՝ փորձելով դիվերսիֆիկացնել իր երթուղիները՝ հրաժարվելով ռուսական երթուղիներից։ Այն նախատեսում է առաքումների ծավալը հասցնել տարեկան 2,2 միլիոն տոննայի և շարունակում է հետագա ընդլայնման վերաբերյալ քննարկումները։
Ղազախական նավթը լցանավերով տեղափոխվում է Ակտաու նավահանգստից Բաքու, այնուհետև Բաքու-Թբիլիսի-Ջեյհան խողովակաշարով՝ տարանցման համար դեպի թուրքական Ջեյհան նավահանգիստ, որը ներառում է Թենգիզի և Քաշագանի նման խոշոր հանքավայրերը։