Wildberries-ն ավտոմատ կերպով կփոխհատուցի վնասված ապրանքների վերադարձի համար․ գրում է ՏԱՍՍ-ը։
Wildberries-ը ներդրել է ավտոմատ փոխհատուցում վնասված ապրանքների հետադարձ առաքման համար։ Այսուհետ հարկավոր չէ կապվել աջակցության ծառայության հետ վերադարձը մշակելու համար: Այս մասին հայտնում են ընկերության մամուլի ծառայությունից։
«Մենք պարզեցրել ենք փոխհատուցումը վնասված ապրանքների վերադարձի լոգիստիկայի համար. այժմ գումարը կվերադարձվի ավտոմատ կերպով»,- նշված է հաղորդագրության մեջ։
Եթե դուք ստանում եք վնասված ապրանք, ապա այն պետք է վերադարձնեք թողարկման կետի մենեջերին կամ առաքիչին՝ նշելով թերությունը: Ապրանքը պահեստ հասնելուց և թերությունը հաստատելուց հետո՝ լոգիստիկայի արժեքը ավտոմատ կերպով կվերադարձվի գնորդի անձնական հաշվի մնացորդին: