Ադրբեջանի  Silk Way ինքնաթիռները շարունակում են բեռնատար չվերթներ իրականացնել դեպի Իսրայել: Այնտեղից նրանք տանում են տոննաներով զենքեր, որոնք այնուհետև օգտագործում են Լեռնային Ղարաբաղում: Ադրբեջանը չէր կարողանա շարունակել այդպիսի ինտենսիվ գործողություններն առանց մեր զենքի, Asia Times-ին ասել է Իսրայելի պաշտպանության նախարարության աղբյուրը:

Ըստ FlightRadar24-ի՝ վերջին շաբաթվա ընթացքում Silk Way բեռնատար ինքնաթիռը երկու թռիչք է կատարել դեպի Իսրայել: Նավիգացիոն պորտալը հոկտեմբերի 24-ին և 28-ին 4-AZ60 գրանցման համարի տակ արձանագրել է IL-76 թռիչքներ:

Դա տեղի է ունեցել գրեթե մեկ ամիս անց, երբ Երևանի և Թել Ավիվի միջև սկսվել է դիվանագիտական սկանդալ Լեռնային Ղարաբաղում Ադրբեջանի հարձակման ֆոնին: Ադրբեջանին զենք մատակարարելու պատճառով Հայաստանն Իսրայելից հետ է կանչել դեսպանին՝ խորհրդակցությունների համար:

Ինչպես հաղորդել է EADaily-ն, սկանդալի նախօրեին ադրբեջանական Silk Way-ը, ըստ FlightRadar24-ի՝ երեք բեռնատար չվերթ է կատարել դեպի Իսրայել: Իլ-76-ը թռչել է Էյլաթ՝ 4K-AZ101 և 4K-AZ40 գրանցման համարներով:

Silk Way-ը հայտնի է դարձել մի քանի տարի առաջ, երբ պարզվել է, որ ավիաընկերությունը զենք է տեղափոխում Արևելյան Եվրոպայից Սաուդյան Արաբիա, Թուրքիա և Արաբական Միացյալ Էմիրություններ՝ սիրիացի զինյալներին փոխանցելու համար:

Չնայած Հայաստանին քաղաքացիական աջակցությանը, Իսրայելը շարունակում է աջակցել իր դաշնակից Ադրբեջանին Լեռնային Ղարաբաղի պատերազմում, հաղորդում է Asia Times-ը:

«Ադրբեջանը չէր կարող այդպիսի ինտենսիվ գործողությունները շարունակել առանց մեր աջակցության», — հրատարակությանն ասել է Իսրայելի ՊՆ բարձրաստիճան զրուցակիցը, որը պատասխանատու է զենքի բոլոր մատակարարումների համար: Աղբյուրը հաստատել է, որ դեպի Ադրբեջան դրանք շարունակվում են: Ստոկհոլմի խաղաղության միջազգային հետազոտությունների ինստիտուտի (SIPRI) տվյալների համաձայն՝ անցյալ տարի Իսրայելն ապահովել է Ադրբեջան զենքի ամբողջ ներմուծման 61%-ը: Հիմնական մատակարարումները բաժին են ընկել IAI Harop kamikaze անօդաչու թռչող սարքերին և M095 DPICM կաստերային ռումբերին: Ըստ առաջնագծի ապացույցների՝ ադրբեջանական բանակը դրանք ակտիվորեն օգտագործում է Լեռնային Ղարաբաղում, նշում է Asia Times-ը:

Ենթադրվում է, որ Ադրբեջանն Իսրայելին համաձայնություն է տվել օգտագործել Իրանի տարածքը Իրանի դեմ հարվածների դեպքում, իսկ Թել Ավիվն Ադրբեջանի ենթակառուցվածքներն օգտագործում է հարևան պետությունում հետախուզության համար:

«Այս ամենը նշանակում է, որ չնայած Իսրայելում Հայաստանի հանդեպ ունեցած համակրանքին, երկրի իշխանությունները կշարունակեն հետևել իրենց քաղաքականությանը Կովկասում «իրական քաղաքականության» ռազմավարության շրջանակներում: Իսրայելի պահվածքը միշտ հիմնված է եղել այն փաստի վրա, որ երկիրը շրջապատված է թշնամիներով և որպես ընկերներ ընդունում է նրան, ում կարող է: Հետևաբար, մինչ Ադրբեջանն օգտակար է Իսրայելին Իրանի դեմ պայքարում, Թել Ավիվը կշարունակի ֆինանսական աջակցություն ցուցաբերել Բաքվին», — ամփոփում է Asia Times-ը:

Հանուն արդարության պետք է ասել, որ Silk Way բեռնատար ինքնաթիռների հիմնական թռիչքները, FlightRadar24ի տվյալների համաձայն՝ դեռ տեղի են ունենում Ադրբեջանի ու Թուրքիայի միջև: Անցյալ շաբաթ դրանք կատարվել են IL-76- ի կողմից 4K-AZ60 և 4K-AZ41 գրանցման համարներով: Դրանք շարունակել են թռչել դեպի Թեքիրդաղի օդանավակայան, որը գտնվում էր Կոռլուում՝ Մարմարա ծովի ափին: Այնտեղ է գտնվում Bayraktar Akıncı Flight and Training Centre թռիչքների և ուսուցման կենտրոնը: Այն պատկանում է Baykar Makina-ին, որի Bayraktar TB2 անօդաչու թռչող սարքերն ակտիվորեն օգտագործվում են Լեռնային Ղարաբաղում: Գործարանն ինքնին գտնվում է օդանավակայանից 90 կիլոմետր հեռավորության վրա, որն օգտագործվում է ինչպես քաղաքացիական, այնպես էլ ռազմական նպատակներով: